نیوز سیتی!
14 مهر 1402 - 18:55

پرداخت بیش از 43میلیارد تومان پاداش صرفه جویی به مشترکان برق گلستانی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان از پرداخت حدود ۴۳.۵ میلیارد تومان پاداش به ۱۸۳ هزار مشترک بخش خانگی تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، سید احمد موسوی عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: حدود ۴۳.۵ میلیارد تومان پاداش به ۱۸۳ هزار مشترک بخش خانگی گلستان در راستای طرح تشویقی وزارت نیرو پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان گفت: با برنامه ریزی و اجرای طرح‌های تشویقی برای مشترکان بخش پ‌های صنعتی، کشاورزی و خانگی توانستیم با کمترین آسیب، پیک تابستان امسال را پشت سر بگذاریم.

وی عنوان کرد: گلستانی‌ها از اجرای طرح پاداش مصارف خانگی یک مساوی ۲۰ در سال جاری بخوبی استقبال کرده‌اند و این مبلغ در قبوض آنها بستانکار خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان بیان کرد: در ماه‌های آتی هم میزان پاداش قابل پرداخت برای مشترکین بخش های کشاورزی و صنعتی متناسب با میزان همکاری در مدیریت بار استان، محاسبه و از طریق صورتحساب‌های برق مصرفی پرداخت می‌شود.

موسوی یادآور شد: عبور موفق از شرایط پیک جز با همراهی همه مشترکین امکان پذیر نیست، به همین دلیل از همه مشترکان و ارگان ها و نهاد ها که در ایام پیک ، شرکت توزیع برق گلستان را همراهی کرده‌اند، قدردانی می‌کنیم.

پایان پیام/۸۳۰۲۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1529644

مهمترین اخبار ایران و جهان: