نیوز سیتی!
27 شهریور 1402 - 11:11

آخوندی: نظارت به معنی مچ‌گیری نیست

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه نظارت به معنای مچ گیری نیست، گفت: شهرداری و شورا جدا از هم نیستند و تمام تلاش ما اداره بهتر شهر است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران امروز در جمع خبرنگاران گفت: وظیفه اصلی ما نظارت دقیق بر عملکرد شهرداری است و این نظارت شئون مختلفی دارد.

وی با تأکید بر این موضوع که نظارت مدنظر ما به معنی مچ گیری نیست، گفت: اصولا شهرداری و شورا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ما جدا از هم نمی‌‌دانیم و وظیفه داریم در کنار هم شهر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خوبی اداره کنیم.

وی بر تأکید بر این موضوع که حل مشکلات در دستورکار است، گفت: نظارت به معنی داد و فریاد کردن و تنها معترض و منتقد بودن نیست. ما در این دوره بر عملکردهای مالی نظارت و حسابرسی‌ها انجام شده است و به صورت سالانه حسابرسی مجموعه‌ها امضا می‌شود.

به گفته آخوندی؛ در چهار سال گذشته حسابرسی انجام نشده بود. ما کارگروهی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تشکیل دادیم تا عقب ماندگی‌ها جبران شود.

وی اضافه کرد: با تمام حسابرسان جلسه برگزار کردیم و موضوعات بررسی شد و گزارشات حسابرسی سال 96 تا 99 تهیه و در صحن شورای اسلامی شهر قرائت شد.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1502044

مهمترین اخبار ایران و جهان: