نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 16:22

حریم رسالت روایت‌گر الگوی سوم زن مسلمان

عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه الگوی سوم زن در جمهوری اسلامی مدل جدیدی به غیر از زن شرقی و زن غربی معرفی کرده است، گفت: جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت بستری برای معرفی مدل الگوی سوم زن مسلمان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، زهره الهیان امروز در حاشیه جلسات هماهنگی دبیرخانه جشنواره حریم رسالت در گفت‌وگو با خبرنگاران با ابراز خرسندی از این اقدام نو در حوزه زن و رسانه در راستای روایت دستاوردهای نظام در حوزه زنان اظهار کرد: دشمنان در تلاشند تا وجهه جمهوری اسلامی ایران را ناقض حقوق زن معرفی کرده و این روایت را منعکس کنند که زن در جمهوری اسلامی جایگاهی نداشته و از حقوق طبیعی و اجتماعی محروم است. 

وی با بیان اینکه جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت، بستری برای معرفی جایگاه واقعی زنان در جمهوری اسلامی ایران است، گفت: جشنواره حریم رسالت با روایت فعالیت‌ها و توانمندی‌های زنان موجب معرفی جایگاه حقیقی زنان در نظام شده و با فعالیت رسانه‌ای افکارعمومی داخل و خارج متوجه ظرفیت و جایگاه والای زن در تراز انقلاب می‌شوند. 

عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه الگوی سوم زن در جمهوری اسلامی مدل جدیدی به غیر از زن شرقی و زن غربی معرفی کرده است، افزود: جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت بستری برای معرفی مدل الگوی سوم زن مسلمان است و بانوی در تراز انقلاب را به طور جهان شمول روایت می‌کند. 

الهیان با اشاره بر حمایت سازمان‌ها و دستگاه‌ها از جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت بیان کرد: روایت زن در تراز انقلاب در بستر جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت فرصت مناسبی برای معرفی الگوی سوم زن مسلمان و جایگاه زن از نگاه جمهوری اسلامی ایران است. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روایت موفقیت زنان در جشنواره بانوان حریم رسالت توسط بانوان صورت می‌گیرد، گفت: دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت به میزبانی گیلان برگزار و نفرات برگزیده در این رویداد بزرگ رسانه‌ای معرفی خواهند شد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501588

مهمترین اخبار ایران و جهان: