نیوز سیتی!
25 شهریور 1402 - 21:21

مهاجری: برای کسب امتیاز کامل به مصاف مس سونگون می‌رویم

سرمربی تیم خیبر خرم‌‌آباد با بیان اینکه امیدواریم بازیکنان در بازی با مس سونگون تمرکز‌ و انگیزه لازم را داشته باشند تا امتیاز کامل را بگیریم، گفت: با این پیروزی قدم‌ها را محکم‌تر برمی‌داریم تا اگر جایی دچار لغزش شدیم فرصت جبران داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، رضا مهاجری سرمربی خیبر در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه هفته گذشته در هفته دوم خیبر بازی سخت و فشرده‌ای را مقابل مس شهر بابک پیروز شد، اظهار کرد: برد هفته گذشته باعث شد که تیم به لحاظ روانی مسیر خوبی را طی کند.

به گفته وی تیم خیبر به لحاظ فنی روز به روز بهتر می‌شود و این نکته مثبتی است.

سرمربی تیم خیبر خرم‌‌آباد با اشاره به بازی با مس سونگون، گفت: این هفته هم بازی سخت و سنگینی داریم، تیمی که در صدر جدول قرار دارد و تیم هماهنگی است، از لحاظ کادر فنی هم تیم مس سونگون تیم قوی و آماده‌ای است.

مهاجری عنوان کرد: خدابخشی چون تیم را از لیگ دوم به به لیگ یک آورده است شناخت کاملی از تیم دارد، همه این موارد کار را برای ما سخت‌تر کرده است.

وی گفت: با تفکری که بر تیم مس سونگون حاکم است، بازی خوبی را هم به لحاظ کیفی و هم فنی خواهیم داشت.

سرمربی تیم خیبر خرم‌‌آباد با بیان اینکه امیدواریم بچه‌ها تمرکز‌ و انگیزه لازم را داشته باشند، تا امتیاز کامل را بگیریم، اظهار کرد: با این پیروزی قدم‌ها را محکم‌تر می‌داریم، تا اگر جایی دچار لغزش شدیم فرصت جبران را داشته باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501100

مهمترین اخبار ایران و جهان: