نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 08:53

دستگیری عامل تیراندازی در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی به سمت یکی از شهروندان شاهرودی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سرهنگ علیرضا شائینی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: در پی اعلام یک مورد تیراندازی به سمت فردی در یکی از باغات غربی شهرستان شاهرود، به‌سرعت پلیس در محل حاضر شدند.

وی تصریح کرد: مصدوم توسط نیروهای امدادی به بیمارستان اعزام شد و بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۴ رودیان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی دریافتند که شخصی به علت اختلافات و درگیری‌های قبلی با استفاده از تاریکی شب به سمت این شهروند با سلاح شکاری تیراندازی کرده و سپس به‌سرعت از محل متواری شده است.

شائینی به دستگیری عامل تیراندازی در کوتاه‌ترین زمان ممکن با دقت و هوشیاری پلیس اشاره و اضافه کرد: متهم انگیزه خود را اختلافات شخصی با شاکی اعلام کرد و از مخفیگاه وی یک قبضه اسلحه شکاری تک لول به همراه هفت عدد فشنگ کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: مدافعان امنیت با افرادی که بخواهند به هر طریقی جو ناامنی در شهرستان ایجاد کنند، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و این افراد باید بدانند پلیس هرگز اجازه جولان به ناامن کنندگان را نخواهند داد.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501200

مهمترین اخبار ایران و جهان: