نیوز سیتی!
07 مهر 1402 - 17:05

هدف دشمن خدشه‌دار کردن وحدت بین شیعه و سنی است

امام جمعه پل‌دختر گفت: هدف دشمن شکست‌خورده مخدوش کردن وحدت بین شیعه و سنی در ایران است و مردم باید هم‌چنان بصیرت و هوشیاری خود را در مقابل این هجمه‌ها به کار گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: امروز مولفه وحدت نجات‌بخش جهان اسلام است که دشمن با تمام توان ،آن را هدف گرفته و برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان تلاش می‌کند.

وی افزود: دشمن به واسطه بصیرت و آگاهی ملت بزرگ ایران که همواره پای نظام و انقلاب بودند و با هوشیاری دقیق سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه و نیروهای امنیتی در تمام میادین شکست خورده و امروز آماده برای حمله به وحدت مردم است که این هوشیاری را می‌طلبد و باید هم‌چنان مراقب بود.

امام جمعه پل‌دختر گفت: طی ماه‌های اخیر بیش از ۴۰۰ بمب انتحاری توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف و خنثی شده که حدود ۴۰ بمب از آنها برای ایام محرم و صفر آماده شده بود و حدود ۲۰۰ تروریست تکفیری دستگیر و ضربه سنگینی به اغتشاش قبل از اینکه کاری انجام دهند،وارد شد.

وی افزود: همچنین توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) جاسوس‌هایی که مستقیم با اسرائیل در ارتباط بودند در ایران دستگیر شدند که این یک موفقیت بزرگ برای دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی است و نمازگزاران پل‌دختری نیز از مجاهدت، بزرگی و تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی تقدیر می‌کنند.

موسوی به روز بزرگ‌داشت تعدادی از فرماندهان جنگ در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآورشد: آرامش و امنیت امروز ملت و کشور ما به دور از هرگونه دغدغه ، مدیون خون پاک شهدا وفرماندهانی مانند فلاحی، فکوری نامجو ،کلاهدوز و شهید جهان‌آرا است که یاد آنها را گرامی می‌داریم و به روح پاک و مطهر آنها صلوات و درود می‌فرستیم.

امام جمعه پل‌دختر به روز آتش‌نشانی و ایمنی اشاره کرد و با تبریک این روز به آتش‌نشانان ، گفت: نیروهای آتش‌نشانی مردان بزرگی هستند که به دل آتش می‌زنند تا هم‌نوعان خود از آتش نجات دهند.

وی افزود: آتش‌نشان قشری هستند که کمتر دیده می‌شوند و کمتر مورد تجلیل قرار می‌گیرند که انتظار می‌رود به مناسبت این روز از آنها تجلیل شود.

موسوی به یازدهم مهر ماه روز اخلاق و مهرورزی به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع)اشاره کرد و با تاکید بر برگزاری هرچه بهتر جشن‌های هفته وحدت، یادآورشد: برگزاری جشن‌های هفته وحدت بسیار با اهمیت است و امروز باید در اولویت قرار گیرد و باید به شعائر‌الله توجه ویژه شود.

وی افرود: هفته وحدت فرصت مناسبی برای آشنا کردن هرچه بیشتر جوانان، نوجوانان و کودکان با مهرورزی، محبت و سیره و روش زندگی پیامبر(ص) است.

امام جمعه پل‌دختر گفت: همه دستگاه‌ها، به ویژه آموزش و پرورش باید برای گرامی‌داشت هفته وحدت به برگزاری جشن‌ها به ویژه در دانشگاه‌ها و مدارس و ترویج و تبلیغ آن توجه ویژه داشته باشند.

وی به سیزدهم مهر ماه روز نیروی انتظامی و فراجا اشاره کرد و افزود:پیشاپیش این روز را به سبزپوشان قهرمان نیروی انتظامی و فراجا تبریک می‌گویم.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1519488

مهمترین اخبار ایران و جهان: