نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 16:45

سه پهپاد اوکراینی در منطقه «بلگورد» روسیه منهدم شد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد پدافند هوایی این کشور ۳ پهپاد مهاجم ارتش اوکراین را در مناطق مرزی این کشور منهدم کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، در ادامه حملات پهپادی مداوم ارتش اوکراین، وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد پدافند هوایی این کشور ۳ پهپاد مهاجم را در آسمان منطقه «بلگورد» رهگیری و منهدم کرد.

هم‌زمان فرماندار منطقه بلگورد اعلام کرد در پی حمله موشکی ارتش اوکراین به روستایی در نزدیک مناطق مرزی یک نفر کشته شده است.

وزارت دفاع روسیه دیروز جمعه نیز از رهگیری و انهدام یک قایق نیمه شناور اوکراینی که قصد حمله تروریستی به پل کریمه را داشت، خبر داد.در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده که ارتش روسیه در یک عملیات موفقیت آمیز، یک قایق انتحاری بدون سرنشین ارتش اوکراین پیش از اجرای عملیات تروریستی خود در مجاور پل کریمه را رهگیری و منهدم کرد.

در همین راستا، خبرگزاری اسپوتنیک از اختلال ترافیک و توقف موقت تردد خودروهای عبوری از روی پل کریمه شامگاه جمعه خبر داد.

پنجشنبه گذشته نیز پدافند هوایی روسیه از انهدام و رهگیری پهپادهای رزمی کی‌یف در ۷ نقطه از مناطق مختلف روسیه از جمله حمله بی حاصل به فرودگاه بین‌المللی بیسکوف روسیه خبر داد.

به گزارش رسانه‌های روسیه، ارتش اوکراین پس از ناکامی در اجرای ضد حملات خود علیه روسیه و متحمل شدن تلفات بالای نظامی، هفته‌های گذشته حملات پهپادی گسترده اما بی‌حاصلی را علیه روسیه تدارک دید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1481644

مهمترین اخبار ایران و جهان: