نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 11:11

فارس من| محمدی: آسفالت روستای «کنت» جز پروژه‌های اولویت‌دار راهداری است

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهشهر گفت: آسفالت راه روستایی کنت بهشهر جز پروژه‌هایی است که به‌صورت جدی پیگیر هستیم تا به پایان برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای «درخواست آسفالت روستای کنت شهر بهشهر » خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در این سوژه آمده است؛ روستای کنت که در ۱۶ کیلومتری شهر بهشهر استان مازندران واقع شده به طور کامل آسفالت نشده و تنها ۴ کیلومتر از این راه آسفالت است که از مسوولان درخواست داریم انجام این مهم را در اولویت قرار دهند.

در همین خصوص حمید محمدی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: کل مسیر راه روستایی کنت بیش از هفت کیلومتر است که با پیگیری‌های انجام شده چهار کیلومتر این راه روستایی آسفالت شده است.

وی افزود: آسفالت راه روستایی کنت جز پروژه‌های اولویت‌دار است که پیگیر هستیم انجام شود.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهشهر بیان کرد: موضوع مهم اینکه تا این پروژه به اتمام نرسد نمی‌توانیم پروژه جدیدی تعریف کنیم به همین جز اولویت است.

محمدی خاطرنشان کرد: آسفالت این روستا نیاز به اعتبار دارد که جز پروژه پیشنهادی برای دریافت اعتبار قرار گرفته است.

وی گفت: آسفالت راه روستایی کنت بهشهر جز پروژه‌هایی است که به‌صورت جدی پیگیر هستیم تا به پایان برسد.

گفتنی است، روستای کنت روستای پرجمعیت است که به شهر بهشهر متصل بوده و به همین دلیل جز روستاهای پرتردد این شهرستان به شمار می‌رود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1482800

مهمترین اخبار ایران و جهان: