نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 14:06

باران پراکنده مهمان گیلانی ها تا پایان هفته

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: آسمان گیلان تا اواخر هفته پیش رو ابری تا نیمه ابری و در برخی ساعات همراه با باران پراکنده پیش بینی می شود.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده گذر جریانات کم و بیش ناپایدار از منطقه است.

وی افزود: بر این اساس طی ۷۲ ساعت آینده (به ویژه طی یکشنبه)، گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط رگبار و رعد و برق، وزش باد (پاره‌ای نواحی شدید) پیش بینی می‌شود.

دادرس ادامه داد: از سه شنبه تا اواخر هفته، ضمن استقرار جوی غالباً پایدار، کاهش ابر و افزایش دما مورد انتظار است همچنین طی این مدت به سبب شکل گیری ناپایداری‌های موقتی، گاهی افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه آسمان گیلان تا اواخر هفته پیش رو ابری تا نیمه ابری و در برخی ساعات باران پراکنده می‌بارد، گفت: دریا امروز و فردا آرام و برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه در حال حاضر آسمان استان ابری است، افزود: دمای هوای شهر رشت امروز در گرم‌ترین ساعت تا ۳۳ درجه می‌رسد و رطوبت هوای این شهر ۷۰ درصد است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1481288

مهمترین اخبار ایران و جهان: