نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 15:36

مسیرهای حادثه خیز در خوزستان با مواکب حسینی پوشش داده شود

اهواز- استاندار خوزستان گفت: مسیرهای حادثه خیز در خوزستان با برپایی موکب، چراغ‌های هشدار دهنده، پلیس و رادارها پوشش داده تا از وقوع حوادث برای زوار حسینی جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نشست ستاد گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت اوج قله کاری ما است؛ شهیدان رجایی و باهنر این را به یادگار گذاشتند که کار با اخلاص، اثرش جاودان می‌ماند.

وی با اشاره به شعار هفته دولت امسال تحت عنوان «دولت، مردم» بیان کرد: در هفته دولت از واژه‌های تأثیرگذار، کارهای جدید و نو استفاده شود؛ باید کاری کنیم که مردم شریک باشند.

استاندار خوزستان افزود: رابطه دلی با مردم، نخبگان و فراموش شدگانی که در گذشته از ظرفیتشان استفاده می‌شد اما اکنون دیده نمی‌شوند، برقرار شود و ما به سراغ آنها برویم.

حسینی محراب با تاکید بر اینکه دستاوردهای دولت در قالب نمایشگاه برای مردم تشریح شود، تصریح کرد: تقسیم کاری میان فرمانداری‌ها، ادارات کل و شهرستان‌ها برای برگزاری نمایشگاه دستاورهای دولت صورت گیرد تا به گوش مردم برسد.

وی ادامه داد: ارتباط با کودکان و نوجوانان ضروری است در کنار غرفه‌ها نیز مکانی برای ارائه خوراک فرهنگی به کودکان و نوجوانان تعیین شود تا آنها با از دستاوردهای دولت آشنا شوند.

حسینی محراب گفت: برنامه‌ریزی های لازم برای افتتاح‌ها و کلنگ زنی‌ها در هفته دولت انجام شود و پروژه‌ها در سامانه ثبت شوند.

وی با تقدیر از زحمات نمایندگان مردم در مجلس تصریح کرد: در افتتاح پروژه‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به تبلیغات زمان انتخابات نرسد.

استاندار خوزستان در ادامه به موضوع اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: فرمانداران در اربعین از ورودی پنج مسیر شوش، اندیمشک، هندیجان، بهبهان، ایذه باید کریمانه بودن خوزستان را به رخ بکشند.

وی تاکید کرد: مسیرهای حادثه خیز در خوزستان با برپایی موکب، چراغ‌های هشدار دهنده، پلیس و رادارها پوشش داده تا از وقوع حوادث برای زوار حسینی جلوگیری شود.

حسینی محراب یادآور شد: در ایام اربعین اتباع خارجی که ساکن ایران هستند از مرز بین‌المللی شلمچه خارج شوند و اتباع خارجی که از افغانستان و شبه قاره به کشور می‌آیند باید از مسیر چذابه خارج شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1464088

مهمترین اخبار ایران و جهان: