نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 14:34

تخلف اداری بخشدار کدکن با ترک پست اختیاری!

معاون استاندار و فرماندار تربت‌حیدریه گفت : تخلف بخشدار کدکن صرفا در ترک پست ایشان است/به زودی سرپرست جدید بخشداری کدکن معرفی خواهد شد.

علی اکبر کی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: بخشدار قبلی بدون درخواست استعفا و بدون هیچ اعلامی از سمت فرمانداری و حتی نامه جهت خروج از بخش ، بخش را ترک کرده و ترک پست او محرز و به عنوان یک تخلف اداری به استانداری گزارش شده است. 

کی پور افزود: حتی اگر بنا بر تغییر ایشان باشد چه به حق و چه به ناحق بخشدار کدکن نبایستی پست خود را خالی کرده و بخش را ترک کند واگر نهایتا میخواسته عزل شود باید گزارش کار میداد وبا اطلاع فرمانداری واستانداری بخش را ترک می‌کرد. 

وی ادامه داد: در حال حاضر با پیگیری های استان، یکی  از نیرو های فرمانداری تربت حیدریه بدون ابلاغ جهت رسیدگی  به امورات  بخش در بخشداری کدکن حضور دارند و بخش را مدیریت می کنند تا به زودی بخشدار جدید معرفی شود 

فرماندار تربت حیدریه در خصوص قطعی آب سه روستاهای چولانک ، چینگ کلاغ وکته تلخ در منطقه شکسته سیاه گفت : هیچ گونه قطعی دائمی وجود ندارد و مثل شهرستان تربت‌حیدریه در ساعات مشخص قطعی آب وجود دارد که امیدواریم با مدار آمدن چاه های جدید دیگر مشکل قطعی آب در هیچ نقطه از شهرستان نداشته باشیم

منبع: فارس
شناسه خبر: 1464100

مهمترین اخبار ایران و جهان: