نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 09:46

توسعه اقتصادی بر مبنای رونق تولید اولویت مهم کشور است

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: توسعه اقتصادی بر مبنای رونق تولید اولویت مهم کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، اظهار داشت: تکیه به نصرت و قدرت الهی و داشتن اعتماد به نفس مدیران برای نقش آفرینی و گام برداشتن در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی یک ضرورت مهم است و قطعاً در این شرایط همت‌های بلند، آگاهی، بصیرت و آینده نگری می‌تواند ما را در این شرایط موفق کند و امید را در جامعه تقویت خواهد کرد و دشمنان را مأیوس می‌کند.

امام جمعه اراک افزود: نسبت به انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی و انقلابی در کشور مسئولیت سنگینی داریم و امروز هنر مردان خدا باید دفاع از ارزش‌های اسلامی و خدمت صادقانه به مردم باشد.

خدمت صادقانه به مردم اولویت مسئولین باشد

وی تاکید کرد: خدمت صادقانه به مردم مهمترین اولویت مسئولین باشد و خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی میدان وسیعی از خدمت رسانی به مردم ایجاد شده و باید از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کنیم.

دری نجف آبادی با بیان اینکه ملتی که در آن فرهنگ عاشورا و اربعین حسینی زنده است زیر بار ظلم، ستم و زورگویی‌های دشمنان نخواهند رفت، گفت: قطعاً ملت ایران با فرهنگ انقلابی در جنگ شناختی دشمنان فریب دروغ سازی ها و دروغ پردازی‌های شیطان صفتان را نخواهند خورد.

وی با اشاره به هفته دولت بیان کرد: تقویت ارتباطات با عربستان، عضویت در سازمان همکاری شانگهای و عضویت در بریکس بخشی از موفقیت‌های دولت سیزدهم در سیاست‌های خارجی است که جای تقدیر دارد.

توسعه اقتصادی بر مبنای رونق تولید اولویت مهم کشور است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: توسعه اقتصادی بر مبنای رونق تولید، پرهیز از خام‌فروشی، تولید نهایی با کیفیت و افزایش بهره‌وری نیروی انسانی محقق می‌شود که دولت باید برای تمامی این بخش‌ها برنامه داشته باشد.

امام جمعه اراک بیان کرد: بهره‌وری و مدیریت منابع مانند مواد غذایی، خاک، آب، انرژی، برق باید جدی گرفته شود چرا که بدون تقویت بهره‌وری نمی‌توان در مسیر توسعه قرار گرفت.

آیت‌الله دری نجف آبادی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر نیز گفت: شهیدان رجایی و باهنر نماد خدمتگزاری یک مدیر اسلامی بودند، امروز همه شاخص‌های یک مدیر اسلامی را اگر برشماریم، تمام این خصوصیات را می‌توان در وجود آن شهیدان والامقام به خوبی دید.

وی در ادامه به پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: حماسه پیاده روی اربعین حسینی یک حرکت هدفمند است که به عنوان تابلوی حق در مقابل جریان‌های باطل ایستاده است و در شرایطی که مکتب‌های مادی و پیروان سرگشته آنان به بن‌بست رسیده‌اند، این حرکت عظیم مردمی و جهانی به سمبل وحدت، عدالت و صلح و نمادی از استقامت و دلدادگی در جهان مبدل گشته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476388

مهمترین اخبار ایران و جهان: