نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 10:40

انتقال خودروهای رها شده شهر مهران به پارکینگ انتظام

فرمانده انتظامی ایلام گفت: در راستایی تسهیل تردد و رفاه حال شهروندان، خودروهای رها شده در خیابان‌های مهران به پارکینگ انتظام انتقال داده می‌شوند.

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام، صبح چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای تسهیل تردد در خیابان‌های شهر مهران و رفاه حال شهروندان، خودروهای رها شده در خیابان‌های این شهر به پارکینگ عمومی انتقال داده می شوند.

وی افزود: دراین رابطه زائران گرامی پس از بازگشت از سفر خود و ورود به شهر مهران جهت چگونگی دسترسی به خودرو خود به پارکینگ انتظام واقع در بلوار مرزداران بعد از حسینیه بعثت مراجعه نمایند. 

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با توجه به اینکه پلیس قبلا هم به زائران عزیز اطلاع رسانی کرده بود، این اقدام به منظور روان سازی ترافیک انجام گرفته است.
 
سردار سلمانی خاطر نشان کرد: آن دسته از زائرانی که وسائط نقلیه آن‌ها به پارکینگ منتقل شده می توانند با شماره گیری ۱۲۰ و یا شماره ۱۱۰ از محل دقیق پارک وسیله نقلیه خود اطلاع پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امسال ۲۵ هکتار به ظرفیت پارکینگ بزرگ اربعین با عنوان پارکینگ شماره ۲ اربعین برای پارک خودروهای زوار اضافه شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1487744

مهمترین اخبار ایران و جهان: