نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 12:48

شعبانی‌بهار: هاشمی از دل ورزش بیرون آمده و آشنایی کامل با آن دارد

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: کیومرث هاشمی شخصی بااخلاق است که از دل ورزش بیرون آمده و با محیط آشناست.

غلامرضا شعبانی بهار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با تاکید بر اینکه مدیران ارشد هر وزارتخانه باید دارنده مهارت های ویژه‌ای باشند، عنوان کرد:  به عنوان مثال افرادی که در حوزه مدیریتی ادارات استان ها کار کرده اند دارنده مهارت های فنی، افرادی که در سطوح میانی وزارتخانه ها فعالیت داشته اند دارنده مهارت های انسانی و افرادی که در سطوح فوقانی حضور داشته اند دارنده مهارت های ادراکی هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه وزرا باید تمامی این مهارت ها را کسب و تجربه کرده باشند، افزود: خوشبختانه کیومرث هاشمی، شخصی که سالها در بدنه ورزش بوده و مهارت های فنی، انسانی و ادراکی را دارد به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان معرفی شده است و امیدواریم رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی را نیز کسب کند.

شعبانی بهار خاطرنشان کرد: کیومرث هاشمی علاوه بر اینکه شایستگی های مهارتی را برای مدیریت وزارت ورزش و جوانان دارد، شخصی با اخلاق است که از دل ورزش بیرون آمده و آشنایی کامل را به محیط داخل وزارتخانه و همچنین ارتباطات لازم را خارج از وزارتخانه نیز دارد که قطعا تمامی این اتفاقات می‌تواند نتایج مثبتی را برای ورزش کشور رقم بزند.

رئیس فدراسیون تیروکمان با اشاره به مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران، یادآور شد: برگزاری این مراسم یکی از اتفاقات بسیار خوبی بود که مدتها به تاخیر افتاده بود.  هاشمی در ابتدای ورود به وزارت ورزش و جوانان و در آستانه اعزام ورزشکاران به بازیهای آسیایی هانگژو موفق به محقق کردن وعده تجلیل از ورزشکاران شد.

وی در ادامه با بیان اینکه خوش قولی یکی از صفات مومن است، اظهارداشت: برگزاری این مراسم یک اقدام مثبت بود که با همت و پیگیری های کیومرث هاشمی صورت گرفت که موجب بالابردن روحیه ورزشکاران اعزامی شد. زمانی که ورزشکاران این توجه و حمایت را می‌بینند با دلگرمی و آرامش خاطر بیشتر راهی مسابقات خواهند شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1498288

مهمترین اخبار ایران و جهان: