نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 13:52

خدمت رسانی موکب اداره استاندارد ایلام به زائران با اهدا بسته های فرهنگی و تبلیغاتی

سرپرست اداره کل استاندارد ایلام گفت: موکب اداره کل استاندارد در شهرستان دره شهر با اهدای بسته های فرهنگی و تبلیغاتی به زائران خدمات رسانی خواهد کرد.

هادی دوست محمدی سرپرست اداره کل استاندارد استان ایلام، ظهر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: سازمان ملی استاندارد یک دستگاه حاکمیتی، نظارتی است که در دو حوزه نظارت برکیفیت کالا و خدمات فعالیت می کند.

وی با اشاره به اینکه همچنین دولت سیزدهم دو رویکرد مهم طرح سنجش نرخ کیفیت و مقابله با کم فروشی درغالب طرح پایش کمیت را در دستور کارخود قرار دارد، افزود: در یک سال گذشته این اداره کل در ۵ حوزه مهم از جمله تایید صلاحیت، ارزیابی منطق، اقدامات حقوقی، اندازه شنایی و آموزش و تدوین خدمات خوبی به هم استانی های عزیز ارائه داده است.

سرپرست اداره کل استاندارد به اقدامات حقوقی انجام شده در این رابطه اشاره کرد و گفت: معرفی واحد های تولیدی و صنفی به مراجع قضایی به تعداد ۹مورد، صدور حکم قضایی برای واحد های تولیدی متخلف ۱۳مورد ،اخذ تعهد از واحد های تولیدی و مراکز عرضه ۷ مورد، برگزاری کمیسیون ماده ۴۲  تعداد ۸ مورد و پرونده واحد های تولیدی در کمیسیون ماده ۴۲ به تعداد ۲۰ بوده است.

دوست محمدی ادامه داد: همچنین اداره کل استاندارد استان ایلام در حوزه اندازه شناسی برنامه های مختلفی را از جمله آزمون نازل های جایگاه عرضه سوخت مایع به تعداد ۹۷۹ مورد، آزمون باسکول های وسایل نقلیه چرخدار جاده ای ۸۳ مورد، استاندارد سازی جایگاه عرضه سوخت CNG به تعداد ۲۹ مورد، آزمون سایر وسایل سنجش سبک ۷۲٠ مورد و همچنین آزمون فراورده های مشمول طرح ۵۸ مورد اجرا کرده است.

این مقام مسئول به تشریح برنامه های هفته دولت نیز پرداخت و خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا،تشریح عملکرد این اداره کل در مصاحبه با اصحاب رسانه، حضور در برنامه های رادیویی، پخش تیزر عملکرد، نصب بنر اقدامات یکساله اداره کل درحوزه فنی و همچنین تقدیر از کارکنان اداره کل به مناسبت روز کارمند از مهم ترین برنامه های این اداره کل در هفته دولت است.

سرپرست اداره کل استاندارد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به شروع همایش بزرگ اربعین در استان ایلام و افزایش تردد زائران مسیر های منتهی به مرز مهران اداره کل استاندارد استان ایلام در تدارک برپایی موکب این اداره در شهرستان دره شهر می باشد که علاوه بر تهیه و توزیع غذای گرم با اهدای بسته های فرهنگی و تبلیغاتی به زائران گرامی خدمات رسانی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، به مناسبت شهادت دو یار دیرین انقلاب شهیدان رجایی و باهنر در تاریخ ۸ شهریور سال ۱۳۶٠، هر ساله از ۲ تا ۸ شهریور ماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1471444

مهمترین اخبار ایران و جهان: