نیوز سیتی!
05 مهر 1402 - 01:27

سمنان باید ۶۰ هزار واحد مسکن ملی بسازد

استاندار سمنان گفت: ۶۰ هزار واحد مسکونی باید در قالب نهضت ملی مسکن در چهار سال در استان سمنان احداث شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان سه‌شنبه شب در نشست اجرایی تأمین زمین و احداث مسکن ویژه اعضای هیأت علمی و یاوران علمی دانشگاه سمنان در سالن جلسات این دانشگاه اظهار کرد: کمیسیون دانشجویی استان سمنان در سال گذشته توسط وزارت کشور به جهت ارتباط دوسویه مطلوب با دانشگاه‌ها جزو کمیسیون‌های برتر کشور معرفی شد.

وی ادامه داد: نهضت ملی مسکن و اجرای این طرح مهم یکی از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم در کشور است و در استان سمنان نیز بالغ بر ۶۰ هزار واحد مسکونی باید در چهار سال احداث شود.

استاندار سمنان افزود: ۲ هزار و ۷۰۰ هکتار زمین برای احداث ۶۰ هزار واحد مسکونی در استان پیش‌بینی شده و بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است.

هاشمی افزود: بیش از ۲۰ هکتار زمین در استان سمنان برای احداث مسکن ویژه اساتید دانشگاه‌ها و اعضای هیأت علمی و یاوران علمی دانشگاه‌ها پیش‌بینی شده است و در خصوص احداث مسکن آمادگی کامل وجود دارد.

استاندار سمنان گفت: در بحث امور مرتبط با دانشگاه‌ها به جهت جایگاهی که برای علم و دانش قائل هستیم، پیگیری‌ها به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و تمام دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل نیز مکلف به همراهی در راستای بازگشایی هرچه بهتر دانشگاه‌ها شدند.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1516900

مهمترین اخبار ایران و جهان: