نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 09:14

پرداخت وام به سرمایه‌گذاران و هنرمندان صنایع‌دستی در سمنان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از پرداخت تسهیلات حمایتی به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و هنرمندان صنایع‌دستی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی قاسم‌زاده، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان صبح امروز در جلسه هماهنگی پرداخت تسهیلات بند ب تبصره 16 که با هدف حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و هنرمندان صنایع‌دستی این استان برگزار شد، اظهار کرد: این تسهیلات به متقاضیان بخش خصوصی حوزه گردشگری و صنایع‌دستی تعلق می‌گیرد.

وی بر مساعدت و تعامل همه‌جانبه بانک‌های عامل استان سمنان و تسریع در روند بررسی پرونده‌های متقاضیان در بانک‌ها تأکید کرد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: تاکنون تعداد 139 نفر از متقاضیان در حوزه‌های صنایع‌دستی و گردشگری در سامانه جامع اشتغال کشور، برای بهره‌مندی از این تسهیلات ثبت‌نام کرده‌اند و طرح‌های متقاضیان در بانک‌های عامل در مرحله بررسی است.

در این جلسه مشکلات متقاضیان در بخش سامانه تسهیلات با حضور نمایندگان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان و بانک‌های عامل موردبررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات ارائه شد.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1213000

مهمترین اخبار ایران و جهان: