نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 14:28

ساخت ۱۵ هزار واحد مسکن محرومان در همدان با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)

استاندار همدان از ساخت ۱۵ هزار واحد مسکن محرومان در استان با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در جلسه قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: از ویژگی‌های ممتاز این قرارگاه محرومیت‌زدایی، نیروی انسانی جهادی و جوان و تجهیزات و امکانات پیشرفته است که کیفیت انجام پروژه‌ها را بالا برده و قیمت تمام شده را به پایین‌تر از حد معمول می‌رساند.

وی گفت: امروز مشارکت در آبرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار که با کمبود آب آشامیدنی مواجه هستند، مورد توافق قرار گرفت که جای قدردانی دارد.

استاندار همدان با بیان اینکه مشارکت در لایروبی قنوات روستاها نیز در دستور کار قرار گرفته که برای پیشرفت کشاورزی حائز اهمیت است افزود: ساخت ۱۵ هزار واحد مسکن محرومان برای خانواده‌های کم‌برخوردار و زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی در دستور کار قرارگاه گرفت.

وی با اشاره مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) در ایجاد هزار هکتار آبخیزداری با همکاری منابع طبیعی اضافه کرد: مشارکت در احداث و بهسازی جاده‌های روستایی استان با قرارگاه نیز انجام خواهد شد.

قاسمی‌فرزاد افزود: در مورد مشارکت در نوسازی ۴۲ کلاس درس در قالب ۱۲ مدرسه توافق شد که با رصد دوباره این تعداد بیشتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: مشارکت در احداث و نوسازی ۳۸ خانه بهداشت در روستاهای استان از ددیگر توافقات صورت گرفته با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به شمار می‌رود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1218744

مهمترین اخبار ایران و جهان: