نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 14:30

ثبت نام ۲۵۲ نفر در شانزدهمین مسابقات ‌قرآنی «مدها متان» خراسان جنوبی

سرپرست ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی از ثبت نام ۲۵۲ نفر از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» خبر داد و گفت: ثبت نام در مسابقات تا پایان تیرماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام علی محقی، سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران از ثبت نام ۲۵۲ نفر از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» خبر داد و گفت: ثبت نام در مسابقات تا پایان تیرماه ادامه دارد.

وی با بیان این که شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد است افزود: مخاطبان این طرح باید عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور بوده و در رده‌های سنی کودکان (زیر ۷ سال)، نوجوانان (۷ تا ۱۶ سال) و جوانان (۱۷ تا ۳۰ سال) قرار داشته باشند.

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ثبت نام مسابقات قرآنی مدها متان از اول اردیبهشت در سطح استان آغاز شده است، گفت: علاقمندان شرکت در این مسابقات می توانند پس از ثبت نام در سامانه بچه های مسجد و عضویت در کانون فرهنگی هنری مسجد خود، در ناحیه کاربری به بخش فعالیت های من مراجعه نموده و با انتخاب مدهامّتان به صفحه ارسال فایل هدایت شوند.

حجت الاسلام محقی با بیان این که این مسابقات در دو بخش «اعضا» و «کانونی» برگزار می‌شود، ادامه داد: رشته های «قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، مفاهیم، معارف اهل بیت(ع)، اذان، حفظ کل، حفظ‌جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی» در بخش اعضا و «جلسات قرآن کریم (مساجد پایگاه قرآن)، تلاوت نور و تولیدات هنری» ویژه بخش کانونی است.

وی یادآور شد: افرادی که در مرحله کشوری مسابقات مدهامّتان در دو دوره گذشته (چهاردهم و پانزدهم) رتبه اول تا سوم را کسب شده اند و یا در مسابقات سازمان اوقاف و امورخیریه در دو دوره گذشته (۱۴۰۱و ۱۴۰۰) رتبه اول تا پنجم ملی یا بین المللی را کسب کرده‌اند، نمی توانند در این مسابقات در همان رشته شرکت کنند.

پایان پیام/۶۹۰۱۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1268500

مهمترین اخبار ایران و جهان: