نیوز سیتی!
19 خرداد 1402 - 16:06

رژیم صهیونیستی از قدرت موشکی ایران هراسان است

پارس آباد - امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد گفت: رونمایی از موشک ابر فراصوت جمهوری اسلامی ایران وحشت را به جان رژیم صهیونیستی انداخته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام امین پورمحمد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به رونمایی موشک فتاح، اظهار کرد: فتاح نشانه قدرت بازدارندگی و توان هجومی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.

وی در خصوص تحلیلگران رژیم صهیونیستی درباره رونمایی از موشک فتاح عنوان کرد: رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نباید توانایی‌های پیشرفته ایرانی‌ها را دست کم گرفت و موشک فتاح با سرعت غیر قابل رهگیری فقط ۴۰۰ ثانیه طول می‌کشد تا به اسرائیل برسد.

امام جمعه موقت پارس آباد افزود: ایران اسلامی امروز به قدرت جهانی تبدیل شده است و علاوه بر تولید، صادرات سلاح نیز به دنیا دارد.

حجت الاسلام پورمحمد با اشاره به بازگشایی و افتتاح سفارت ایران در عربستان، تصریح کرد: ایران و عربستان به دنبال راه اندازی حج عمره مفرده هستند و امید است بازگشت روابط جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی به روال عادی، ظرفیت‌های بزرگی را در اختیار دو کشور، منطقه و جهان اسلام شاهد باشیم.

وی با اشاره به هفته محیط زیست، تاکید کرد: امروزه آلودگی‌های پلاستیکی بزرگترین چالش قرن است و حفظ همه جانبه محیط زیست یک وظیفه همگانی است.

خطیب جمعه موقت پارس آباد بیان کرد: از حضور باشکوه عموم مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان پارس آباد در برگزاری مراسم پیش اجلاسیه کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد تشکر و قدردانی می‌کنم.

حجت الاسلام پورمحمد گفت: اخیراً در خطوط تلفن همراه اول و ایرانسل شهرستان پارس آباد اختلالاتی به وجود آمده است که از مسئولان خواستار رسیدگی آن هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1272988

مهمترین اخبار ایران و جهان: