نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 22:02

زیرساخت‌های درمانی البرز وضعیت مناسبی ندارد

کرج- مدیر درمان تامین اجتماعی البرز گفت: این استان به لحاظ زیرساخت‌های درمانی در وضعیت مناسبی قرار ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش طاهرخانی عصر دوشنبه در حاشیه بهره‌برداری از بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فوق تخصصی البرز با اشاره به نیازهای البرز اظهار کرد: این استان به لحاظ زیرساخت‌های درمانی در بین استان‌های کشور در وضعیت مناسبی قرار ندارد و به لحاظ تخت‌های بیمارستانی و تخت‌های مراقبت‌های ویژه استان البرز در جایگاه سی ام کشور قرار گرفته و توسعه مراکز درمانی از سوی دانشگاه علوم پزشکی، بخش خصوصی و تأمین اجتماعی لازم و ضروری است.

وی افزود: در بازدیدهای انجام شده و در ارزیابی از مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان البرز، با وجود وضعیت نامناسب در خصوص زیرساخت‌ها و مراکز درمانی، خدمات خوب و مناسبی به لحاظ کمی و کیفی در حال ارائه است و همواره تلاش می‌کنیم در جهت ارتقای کیفیت خدمات حرکت کنیم.

مدیر مدیر درمان تأمین اجتماعی استان البرز همچنین گفت: از وظایف و تکالیف ما است که خدمات درمانی مناسب را به بیمه شدگان که این خدمات را از ما پیش خرید کرده‌اند به نحو مناسب و مطلوب ارائه کنیم.

وی متذکر شد: سیستم درمان ما بی نقص نیست و همواره تلاش ما بر این است که بتوانیم با دریافت نقدها و پیشنهادات، در برای اصلاح سیستم قدم برداشته و خدمات مناسب را ارائه نمائیم و امروز با راه اندازی این بخش مراقبت‌های ویژه و افزایش تخت‌ها، امیدواریم در جهت تأمین نیازهای واقعی بیمه شدگان و مردم استان قدم برداریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1214744

مهمترین اخبار ایران و جهان: