نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 18:14

امنیت پایدار و مردمی در کردستان برقرار است

سنندج- فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: امروز به برکت خون شهدا شاهد امنیتی پایدار و مردمی در کردستان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی عصر امروز در یادواره ۲ هزار و ۱۵۶ شهید فرماندهی انتظامی کردستان که با حضور سردار رادان فرمانده فراجا برگزار شد، اظهار کرد: یاد و خاطره بیش از ۲۲ هزار شهید انصار و مهاجر کردستان و ۲ هزار و ۱۵۶ شهید فرماندهی انتظامی کردستان را گرامی می‌داریم.

وی افزود: مردان و زنان کردستانی در طول ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی در مقابله با توطئه‌های داخلی و خارجی ایستادگی کرده و همواره وفاداری خود را به نظام نشان داده‌اند.

فرمانده انتظامی کردستان تصریح کرد: در کردستان باید با وضو وارد شد چرا که به هر نقطه‌ای از این استان که قدم بگذارید قدمگاه شهداست.

سردار آزادی افرود: امروز به برکت خون شهدا شاهد کردستانی امن و آرام هستیم و امنیت در این استان پایدار و خلل‌ناپذیر است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی با الگوگیری از شهدا در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلاب و تمامیت ارضی همچنان در میدان حاضر به ایثارگری هستند.

سردار آزادی با گرامیداشت سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان و اشاره به جملاتی از معظم له در مورد کردستان، گفت: نیروهای انتظامی کردستان با الگوگیری از شهدا در این خطه مرزی و سرلوحه قراردادن منویات رهبر معظم انقلاب، با تمام وجود در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلاب و ایران عزیز حاضر به ایثار جان و مال هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1214300

مهمترین اخبار ایران و جهان: