نیوز سیتی!
08 خرداد 1402 - 07:42

ارسال ۲۶۸ اثر به جشنواره ملی سرود رضوی

رئیس گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از ارسال ۲۶۸ اثر به جشنواره ملی سرود رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مرجان طریک در گفت‌گو با خبرنگاران گفت: این جشنواره در سه بخش رقابتی، همگانی غیرحضوری «اجرای گروهی دانش آموزان در فضای مدرسه» و اجرا‌های پاتوقی «میدانی و خیابانی در نقاط مختلف شهر» برگزار می‌شود.

رئیس گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: تاکنون ۲۶۸ اثر در قالب ۲۶۸ گروه و به تعداد نفرات حدوداً ۳ هزار و ۷۸۲ نفر، اثر خود را در سامانه جشنواره ثبت کرده اند.

وی افزود: این آثار پس از دانلود و بررسی اولیه توسط داوران به بخش اول راه پیداکرده و منتخبین به حضور در مراسم اختتامیه دعوت می‌شوند.

مرجان طریک ادامه داد: درنهایت در هر بخش ۳ گروه به‌عنوان برگزیده معرفی خواهند شد و به آن‌ها جوایزی طبق فراخوان اعلامی اهدا خواهد شد.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه آیین اختتامیه این رویداد در تیرماه سال جاری در حال حاضر پیش‌بینی‌شده است، گفت: در بخش انفرادی به ۸ نفر در بخش‌های «آهنگسازی، رهبری، مربی‌گری گروه، تک‌خوان و شاعر برگزیده» لوح تقدیر و جایزه نقدی نیز اهدا می‌شود.

دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی از سری برنامه‌های بیستمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) توسط بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل آموزش‌وپرورش استان گلستان به میزبانی شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1245800

مهمترین اخبار ایران و جهان: