نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 08:40

بسته تحولی در استاندارد ویژه تولیدکنندگان تدوین شد

سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان از تدوین تسهیلات ویژه و بسته تحولی با عنوان بهار خدمت ویژه تولید کنندگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجید حیدریان، سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان در این زمینه اظهار کرد: این بسته تحولی به استناد بند یک مصوبه یک‌صد و دهمین اجلاسیه شورای عالی استاندارد و با توجه به تصویب شورای معاونان و مدیران سازمان در جهت توسعه استاندارد کالا و خدمات با رویکردی جهادی، اقتصادمحور، تسهیل‌گر، فرصت‌ساز، مولد، دانش‌بنیان، عملیاتی و کاربردی در سه فصل، تسهیل و تسریع در ارزیابی انطباق کالا و خدمات، استانداردسازی نوین علم پایه و اعتباربخشی و توسعه فناورانه و هوشمندسازی در ۴۶ بند، تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: راهبری این مهم با کمک ابزارهای به روز استاندارد متشکل از همه اجزا سازمان ملی استاندارد ایران شامل ارزیابی انطباق، استانداردسازی، تائید صلاحیت، اوزان و مقیاس‌ها و ارزیابی کیفیت با بهره‌گیری از سرمایه انسانی، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، تشکل‌های ذی‌ربط و پشتوانه فعالیت‌های علمی و پژوهشی و نوآورانه محقق خواهد شد.

سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان از ابلاغ دستور رئیس سازمان ملی استاندارد از اعطای تسهیلات ویژه به تولیدکنندگان و واردکنندگان در قالب ۱۵ بند خبر داد و به تشریح آن‌ها پرداخت.

حیدریان اظهار امیدواری کرد: با انعکاس این مهم گامی بلند در اشاعه و ترویج خدمت تحولی سازمان ملی استاندارد در دولت سیزدهم برداشته شود.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1226644

مهمترین اخبار ایران و جهان: