نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 18:47

اجرای پویش مردمی « همه خادم الرضائیم» طی دهه کرامت در کرمانشاه

کرمانشاه- دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه از اجرای پویش مردمی « همه خادم الرضائیم» طی دهه کرامت در کرمانشاه خبر داد.

سید محمد جعفر امامیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای پویش مردمی «همه خادم الرضائیم»، اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت این پویش از ۳۱ اردیبهشت لغایت ۱۰ خرداد ماه جاری همراه با اهدای هشت کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به قید قرعه و ۱۴ عدد کارت سه میلیون ریالی در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی افزود: با این پویش امکان مشارکت همه مردم در هر نقطه از ایران و جهان فراهم شده و دلدادگان امام رضا (ع) می‌توانند با ارائه هر خدمتی که در توان دارند، نام خود را در فهرست خادمان امام و علاقمندان واقعی ثبت کنند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: علاقمندان به شرکت در پویش همه خادم الرضائیم می‌توانند نیات خیرخواهانه و اجرای کار خداپسندانه به نیت امام هشتم را به آیدی khademyar_ksh در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

امامیان با اشاره به محورها این پویش، بیان کرد: نوزادان و کودکان زیر ۱۰ سال با نام‌های رضا و معصومه، ارسال عکس و فیلم از جشن‌های خانگی و خدمت رسانی به مردم با نیابت از امام مهربانی‌ها از محورهای پویش مردمی «همه خاد الرضائیم» است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1225500

مهمترین اخبار ایران و جهان: