نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 12:49

دستگیری سارق محتویات خودرو با خودروی سرقتی

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پراید مسروقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: اردیبهشت ماه امسال، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۳۰ نازی آباد در محدوده خیابان طباطبایی تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان می‌داد، خودروی پراید چندی قبل به سرقت رفته و راننده آن سارق حرفه‌ای خودرو است که در همین حین خودروی پراید در کنار یک خودروی سواری توقف و راننده اقدام به باز کردن درب خودروی پارک شده می‌کند که مأموران سریعاً وارد عمل شده و اقدام به دستگیری راننده خودرو کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم پس از مشاهده مأموران سوار خودروی مسروقه شده و به طرز خطرناکی متواری که مأموران در نخستین‌گام با ایجاد طرح مهار و اعلام مشخصات خودروی متهم به سایر گشت‌های انتظامی وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری متهم شدند.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه از صندوق عقب خودروی پراید آلات و ادوات سرقت، باند خودرو و باطری مسروقه کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت پراید و دیگر سرقت‌های خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کرد.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مأموران نیز مشخص شد، متهم دارای سوابق متعدد کیفری بوده که، اقدام به سرقت خودروهای شهروندان در ساعات پایانی شب در سطح خیابان‌های تهران می‌کرد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: پرونده قضائی برای متهم تشکیل و متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1208300

مهمترین اخبار ایران و جهان: