نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 12:05

انجام ۵ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ زورگیران به دام افتاد

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته پنج ماموریت ویژه پلیسی در استان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: در این ماموریت‌ها سارقان و زورگیران همگی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جلیل موقوفه صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته پلیس پنج مأموریت ویژه را در سطح شهرهای استان به انجام رسانده است، ابراز داشت: هدف از انجام این مأموریت‌ها ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان و زورگیران است.

وی ضمن بیان اینکه در مهمترین رویداد پلیسی شبانه روز گذشته دستگیری سارق ۳۱ ساله گندم با شلیک مأموران انتظامی در گرمسار را می‌توان نام برد، افزود: این فرد طی دو مرحله به محل دپو گندم وارد شده و گندم‌ها را به سرقت برده زد که در نهایت با تیراندازی مأموران به موتورسیکلت وی متهم دستگیر و روانه زندان شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در پی گزارش حاکی از سرقت وسایل کشاورزی یک تبعه خارجی در باغات سمنان دستگیر شد، ابراز داشت: این فرد در بازجویی‌های فنی به انجام ۲۹ فقره سرقت اعتراف کرده است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه زورگیر خیابانی در سمنان دستگیر شد، ابراز داشت: این فرد تبعه خارجی حوالی ۱۱ شب با موتور سیکلت به خانمی نزدیک و با تهدید چاقو دستبند شهروند را سرقت کرده بود.

وی از دستگیری یک زن با اتهام رو کش زنی طلا در شهر دامغان خبر داد و گفت: از این فرد سابقه دار و معتاد ۵۰ گرم طلا کشف و در بازجویی به انجام سه فقره روکش زنی طلا در این شهر اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در بازدید از یک انبار در شهر سمنان احتکار ۴۱۷ قلم لوازم خانگی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال کشف و ضبط شد، بیان کرد: در این پرونده نیز دو نفر دستگیر شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1277044

مهمترین اخبار ایران و جهان: