نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 08:30

پرداخت هزینه ۶ هزار نسخه درمانی مددجویان سمنانی در دهه کرامت

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان از پرداخت هزینه ۶ هزار نسخه درمانی در دهه کرامت با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان اظهار کرد: یکی از خدمات مهم این نهاد مدد به حیات و حفظ سلامت مددجویان تحت حمایت است.

وی با بیان اینکه از مجموع ۶ هزار نسخه درمانی چهار هزار نسخه مربوط به بیماران خاص و صعب‌العلاج بوده است، گفت: سلامت مددجویان با بهره‌گیری از پزشکان و متخصصان پایش می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان خاطرنشان کرد: بیش از هزار بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از خدمات حمایتی و درمانی این نهاد بهره‌مند می‌شوند که بیش از پیش برای کمک به درمان بیماران تحت حمایت نیازمند همیاری خیران در استان هستیم.

ذوالفقاری به برقراری بیمه تأمین اجتماعی زنان سرپرست خانوار با اولویت خانوارهای دارای بیماران خاص و صعب‌العلاج اشاره کرد و افزود: تعهد با مراکز درمانی از قبیل بیمارستان، داروخانه، مرکز آم.آر.آی، تجهیزات پزشکی جهت تقبل هزینه‌های درمانی از دیگر گام‌های این نهاد برای رفاه حال بیماران است.

وی به برگزاری اردوی جهادی الکفیل (دندانپزشکی)، با حضور ۱۵۰ نفر از متخصصان و دندان‌پزشکان در سال گذشته خبر داد و گفت: به بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان استان سمنان خدمات دندان‌پزشکی شامل پر کردن، عصب‌کشی، ترمیم و جرم‌گیری ارائه شد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1248488

مهمترین اخبار ایران و جهان: