نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 10:03

۲۶ معلم خیر آموزشی در البرز تجلیل شدند

کرج- به مناسبت بزرگداشت هفته معلم از۲۶ خیر آموزشی در مدارس استان البرز تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه به مناسبت بزرگداشت هفته معلم با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، معاون آموزش ابتدایی و متوسطه استان از ۲۶ خیر آموزشی در مدارس استان البرز تجلیل بع عمل آمد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش البرز در این آئین گفت: امسال این طرح با هدف گسترش عدالت آموزشی در زیر کارگروه قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی آموزش و پرورش استان البرز برای دانش آموزان در مناطق کم برخوردار استان به اجرا درآمد.

لیلا الماسی با اشاره به اینکه در این اقدام معنوی معلمان با نیت خیرانه در برگزاری کلاس‌های آمادگی کنکور برای دانش آموزان بی بضاعت در مدارس کم برخوردار و حاشیه‌ای گام برداشتند.

وی بیان کرد: کلاس‌های آمادگی کنکور خیری توسط معلمان در مدارس کم برخوردار این استان در راستای عدالت آموزشی در استان تشکیل شد.

وی هدف از اجرای این طرح آموزشی، حمایتی برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان را ارتقا سطح علمی، اعتماد به نفس و تمرین نکات کنکوری در درس‌های تخصصی رشته‌های مختلف تحصیلی با حضور معلمان توانمند خیر فعال در حوزه آموزش کنکور ذکر کرد.

الماسی تصریح کرد: این برنامه در مدارس دولتی استان البرز کلید خورده است تا دانش آموزانی که توان مالی شرکت در کلاس‌های کنکور آزاد را ندارند زیر پوشش حمایتی معلمان خیر نیک اندیش استان برای داشتن آمادگی هر چه بیشتر در کنکور قرار گیرند.

وی ادامه داد: دبیران خیر مجرب با ارائه مشاوره‌های تحصیلی و نیز برگزاری کلاس‌های آموزشی و کمک آموزشی، دانش آموزان را در عبور از سد کنکور و کسب موفقیت‌های بیشتر در این آزمون یاری می‌کنند.

معاون آموزش متوسطه البرز اضافه کرد: این کلاس‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته در مدارس کم برخوردار استان البرز اجرا شده است تا گامی در راستای عدالت آموزشی برای دانش آموزان در موضوع مهم کنکور برداشته باشیم.

در این آئین از معلمان و مدیران برتر مدارس منتخب این طرح با اهدای لوح و کتاب گذری در کوی نیک نامان (نیکوکاران معلم) اهدا شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1196544

مهمترین اخبار ایران و جهان: