نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 07:31

پاریس نه، ولی سهمیه المپیک ۲۰۲۸ را می‌خواهم

عضو تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان کشورمان گفت: می‌خواهم با قدرت مسیری که در پیش گرفته‌ام را ادامه دهم و سهمیه المپیک ۲۰۲۸ را به دست آورم.

ستایش ایلوخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: با توجه به حضور در رده سنی نوجوانان و سن و سالی که دارم، شاید رسیدن به المپیک ۲۰۲۴ پاریس میسر نباشد، اما با تمام توان برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۸ خواهم جنگید.

وی عنوان کرد: هزینه‌های ما خیلی زیاد است و متاسفانه اسپاسر هم نداریم که از ما حمایت کنند. نکته مهم اینکه به همین دلیل من نمی‌توانم در مسابقات برون‌مرزی زیادی شرکت کنم و ورزشکاران کشورهای دیگر به‌خاطر شرکت در مسابقات بین‌المللی، رنکینگ‌شان بالا می‌رود و این موضوع برای ما اصلا خوب نیست و کار المپیکی شدن را سخت می‌کند.

عضو تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان کشورمان که همزمان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان توپ می‌زند، در پاسخ به این سوال که آیا فشردگی حضور در سه رده سنی سخت نیست؟ تصریح کرد: من در سه ماه گذشته هر سه روز یکبار به مسابقه رفته‌ و در مجموع فقط چند روزی همدان بودم. در هر اعزام هم تقریبا ۱۵ مسابقه داشته‌ام که این فشردگی واقعا دشوار است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازی‌ها به‌صورت دوره‌ای برگزار می‌شود تا لحظه آخر مشخص نیست چه ورزشکاری اول می‌شود و چه ورزشکاری دوم. با این حال خدا را شکر می‌کنم که در مسابقات اخیر نوجوانان کشور عنوان قهرمانی را کسب کردم.

ایلوخانی خاطرنشان کرد: مسابقات تنیس روی میز در طول سال در چندین مرحله برگزار می‌شود و به لحاظ کمیت با بقیه رشته‌ها متفاوت است. من باید رنکینگ‌های متعددی شرکت کنم تا پیشرفت بهتری داشته باشم، اما متاسفانه مسائل مالی این اجازه را نمی‌دهد.

وی بیان کرد: من روزی ۶ ساعت تمرین می‌کنم و در کنار این شرایط دشوار، خانواده و مربیان خیلی حامی من بوده‌اند که جا دارد از آنها قدردانی کنم.

پایان پیام/ 3140

منبع: فارس
شناسه خبر: 1234588

مهمترین اخبار ایران و جهان: