نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 15:49

پیشرفت 50 درصدی طرح آبرسانی «بنداروز» دشتستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر صبح امروز به صورت سرزده با حضور در اداره امور آبفا شهرستان دشتستان در جریان نحوه خدمت رسانی به مردم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: میز خدمت باید پاسخگوی بی‌واسطه به مردم باشد و مدیران نباید به عنوان یک رفع تکلیف به این مساله نگاه کنند.

وی افزود: در آستانه فصل تابستان و در راستای دغدغه مردم بخش سعدآباد خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته آبشیرین‌کن سعدآباد مجددا راه‌اندازی شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه رفع مشکلات آبرسانی در دشتستان در اولویت قرار دارد، ادامه داد: نوسازی شبکه‌های فرسوده که باعث هدر رفت آب می‌شود با همکاری دهیاران و شهرداران در حال اجراست.

عالی ادامه داد: خط انتقال مجتمع بنداروز اواخر سال گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شد که از جمله اهداف آن تحت پوشش قرار گرفت 6 روستای با جمعیت بالغ بر یک هزار و 808خانوار بود.

این مقام مذکور پیشرفت خط انتقال مجتمع بنداروز را 50 درصد دانست و عنوان کرد: منبع تامین آب طرح یاد شده خط سوم انتقال آب از خط کازرون است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خاطرنشان کرد: با هماهنگی دستگاه‌ قضایی و راه‌اندازی گروه‌های ویژه، برخورد با انشعابات غیر مجاز در شهرستان دشتستان تشدید شده است.

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1225288

مهمترین اخبار ایران و جهان: