نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 20:41

خادمیاران رضوی برای گسترش معارف رضوی تلاش کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: خادمیاران رضوی برای فراگیری فرهنگ و معارف رضوی بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان عصر امروز هم‌زمان با آغاز دهه کرامت در دیدار با مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان و مسؤولان کانون‌های تخصصی و عمومی خادمیاری، با اشاره به اهمیت خدمت به زائران علی بن موسی‌الرضا (ع) اظهار کرد: زائران اهل‌بیت عصمت و طهارت (س) از جایگاه ویژه‌ای نزد خداوند متعال برخوردارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان افزود: افرادی که توفیق خدمت به زائران امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) را پیدا می‌کنند، باید پاداش خود را از خداوند متعال طلب کنند که بهترین نوع پاداش‌ها، پاداش معنوی است.

مطیعی، نزدیکی به امام رضا (ع) و کریمه اهل‌بیت (س) را یکی از پاداش‌های اصلی خدمت به زوار ایشان دانست و گفت: باید بدانیم توفیق خدمت به اهل‌بیت (س) عنایت ویژه‌ای است که از جانب ائمه معصومین (ع) نصیب بندگان خوب خدا می‌شود.

امام جمعه سمنان با تأکید بر اینکه خدمت به زائران ائمه اطهار (ع) خستگی ندارد، اظهار کرد: بسیاری از افراد آرزو دارند یک شبانه‌روز خدمتگزار آستان مقدس امام رضا (ع) باشند؛ اما این توفیق شامل حال آنها نمی‌شود.

جایگاه اجتماعی خادمان امام رضا (ع)

مطیعی با اشاره به جایگاه اجتماعی خادمان امام رضا (ع) افزود: خادمیاران رضوی برای گسترش فرهنگ و معارف رضوی بیش از پیش تلاش کنند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان سمنان ادامه داد: خادمیاران رضوی در کنار اقدامات متنوع اجتماعی و فرهنگی، برای معرفی هرچه مطلوب‌تر سیره علمی، اخلاقی و سیاسی امام رضا (ع) برنامه‌ریزی کنند.

مطیعی توجه به جوانان و نوجوانان در برنامه‌ریزی‌ها را ضروری دانست و گفت: امام رضا (ع) یکی از گنجینه‌های بی‌نظیر برای هدایت و تعالی اقشار و گروه‌های مختلف مردم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با بیان اینکه فرهنگ رضوی از جاذبه و کشش فراوانی برای قشر جوان برخوردار است، خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند متعال توفیق خدمت به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) به‌ویژه امام رضا (ع) را به همه ما عنایت فرماید.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1228844

مهمترین اخبار ایران و جهان: