نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 15:17

انتقاد دادگستری خوزستان از شهرداری اهواز؛خرابی آسفالت معابر فوری ترمیم شود

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان ضمن انتقاد از اقدامات ناکافی شهرداری در حوزه آسفالت معابر سطح شهر، خواستار شناسایی نقاط معیوب و ترمیم فوری آن‌ها توسط این سازمان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دادگستری خوزستان،علیرضا باوی  معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان در گفتگو با مرکز رسانه دادگستری استان خوزستان، گفت: در چند سال اخیر خرابی آسفالت معابر و وجود چاله‌های ناشی از فرونشست زمین و تعمیرات شرکت‌های خدماتی از جمله آبفا، موجب نارضایتی مردم اهواز و آسیب جدی به خودروهای آنان شده است ضمن این که برخی تصادفات نیز از این موضوع ناشی می‌شود.

وی تصریح کرد: عملیات روکش آسفالت در برخی خیابان‌ها در حال انجام است اما این اقدامات باتوجه به حجم تخریبی که طی سال‌های اخیر صورت گرفته، بسیار ناچیز است و باید تسریع شود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان همچنین در خصوص سامان‌دهی دست فروشان در نقاط پر ترافیک به مسولین شهرداری هشدار داد و گفت: اِشغال خیابان‌ها توسط خودروهای فروش میوه و ایجاد ترافیک و مزاحمت برای عابران و وسایط نقلیه نوعی تخلف است و وانت‌بارهای سد معبر کننده به‌ویژه در میادین اصلی شهر باید ساماندهی شوند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان خواستار رفع برخی آلودگی های بصری در سطح شهر شد.

علیرضا باوی با اشاره به سیاست‌های کنترل ترافیک، ادامه داد: این عوامل موجب آلودگی بصری و صوتی در سطح شهر و نارضایتی مردم شده است به‌طوری که در دیدارهای مردمی نیز گزارشاتی در این خصوص دریافت می‌شود.

وی افزود: انتظار بحق مردم همکاری بین‌بخشی و برنامه‌ریزی دقیق برای رفع مسائل و مشکلات موجود در جامعه است و مسئولان باید به این خواسته‌ها توجه بیشتری داشته باشند.

باوی گفت: باتوجه به اینکه برخی امور شهری موجب بسته شدن خیابان‌ها می‌شود، این مسدودسازی‌ها باید با تعیین محور جایگزین به نحو مقتضی از طریق صدا و سیما، رسانه‌های جمعی و شبکه‌های اجتماعی به مردم اطلاع‌رسانی شود تا شهروندان گرفتار ترافیک نشوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1200344

مهمترین اخبار ایران و جهان: