نیوز سیتی!
22 اردیبهشت 1402 - 16:19

مدیر کمیته اجرایی: نمایشگاه کتاب برای روزهای گرم‌تر آماده می‌شود

مدیر کمیته اجرایی ـ رفاهی سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: با توجه به گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش دما، تمهیدات لازم برای رفاه حال بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه «کمیته ایمنی، انتظامی و بهداشتی» با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف همچون نیروی انتظامی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان آتش‌نشانی، اورژانس، ستاد مدیریت بحران، نماینده مصلای امام خمینی (ره)، مترو، حوزه ترافیک، حراست نمایشگاه کتاب و بحران شهرداری تهران در کمیته اجرایی نمایشگاه برگزار شد.

حسین صفری، مدیرکمیته اجرایی ـ رفاهی نمایشگاه کتاب سی و چهارم در جلسه کمیته ایمنی، انتظامی و بهداشتی بر افزایش خدمات‌رسانی دستگاه‌های مختلف به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تاکید کرد.

او همچنین بر آماده‌باش کامل دستگاه‌های ایمنی، انتظامی، بهداشتی و رصد لحظه به لحظه فعالیت‌های نمایشگاه کتاب و همچنین حضور در بخش‌های مختلف نمایشگاه اعم از سالن‌ها و محوطه نمایشگاه تاکید کرد.

صفری در ادامه تفکیک حضور دائم عوامل اجرایی سازمان‌های مذکور در بخش‌های مختلف کودک و نوجوان، آموزشی، شبستان و... را ضروری اعلام کرد و افزود: در اولین جلسه ویژه کمیته‌های ایمنی، انتظامی و بهداشتی مقرر شد تا همه نکات مذکور با ارتباطات درون‌سازمانی دنبال شود و ارتباط شبکه‌ای که در بخش‌های مختلف نمایشگاه وجود دارد، صورت پذیرد.

مدیر کمیته اجرایی ـ رفاهی سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران با تأکید بر افزایش سطح خدمات‌رسانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه، ادامه داد: با توجه به اینکه در روزهای تعطیل جمعیت زیادی از نمایشگاه کتاب بازدید می‌کنند، امیدواریم بتوانیم در این حوزه‌ها خدمات‌رسانی لازم را به بازدیدکنندگان سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران داشته باشیم.

صفری ادامه داد: با توجه به گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش دما، تمهیدات لازم برای رفاه حال بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب پیش‌بینی شده است. همچنین با توجه به استقرار نمایندگان در ستاد اجرایی نمایشگاه در محل ستاد مدیریت پیشگیری از بحران نمایشگاه سطح خدمات‌رسانی بخش‌های مختلف افزایش پیدا می‌کند.

مدیر کمیته اجرایی رفاهی سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران در پایان گفت: نکته مهم این است که بین همه بخش‌های خدمات‌رسان نمایشگاه کتاب، ارتباط اساسی شکل بگیرد که بر همین اساس مقرر شد تا به مشکلات رسیدگی شود. از این رو تا اتمام سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سه جلسه در سطح کلان با نمایندگان دستگاه‌های مذکور برگزار خواهد شد.

سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ اردیبهشت آغاز به‌کار کرده و تا ۳۰ اردیبهشت‌ ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1206544

مهمترین اخبار ایران و جهان: