نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1403 - 18:42

انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های استان موجود است و از نظر شیرخشک‌های روزانه و رژیمی از قاچاق شیرخشک جلوگیری شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مجید اصغری در نشست خبری هفته سلامت، با اشاره به نظارت دقیق بر جمع‌آوری پسماندهای عفونی،‌ اظهار داشت: بر شرکت‌هایی که اقدام به جمع‌آوری پسماندهای عفونی می‌کنند، نظارت می‌کنیم و کلاس آموزشی نیز برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: از سوی دیگر افرادی که در این زمینه کار می کنند نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا بیمار نباشند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: همچنین، روش‌های شرکت‌های مسؤل در جمع‌آوری پسماندهای عفونی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد تا باعث انتقال عفونت نشود.

انبارهایی که احتکار شیرخشک کردند به دادگاه معرفی شدند

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این نشست گفت: از 20 مهرماه سال گذشته به دلیل تغییر سیاست‌های ارزی کشور در زمینه شیرخشک، طی یک ماه تمام انبارها و داروخانه‌های استان مورد رصد قرار گرفت که با افزایش بازرسی‌ها، انبارهایی که اقدام به احتکار شیرخشک کرده بودند شناسایی و به دادگاه معرفی شدند.

 هدی ابوالحسنی با تاکید بر این‌که انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های استان موجود است، افزود: از نظر شیرخشک‌های روزانه و رژیمی، از قاچاق شیرخشک جلوگیری شد و یکسان سازی عادلانه صورت گرفت.

تلاش برای رضایت کادر سلامت

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی نیز عنوان کرد: اولویت اول حوزه توسعه دانشگاه، ارتقای رضایتمدی کادر سلامت است.

مهدی پوررضا افزود: تلاش داریم امکانات دانشگاه را در راستای رضایتمندی پرسنل ارتقا دهیم که این امر موجبات رضایت بیماران را نیز به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1703688

مهمترین اخبار ایران و جهان: