نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1403 - 14:12

حضور پرشور مردم حوزه سوادکوه در دوره دوم انتخابات مجلس

مردم حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی برای انتخاب دو نماینده خود پای صندوق رای آمدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، گرمی شور انتخاباتی از اسفند زمستانی هنوز در مازندران باقی مانده و کشیده شدن انتخابات مجلس دوازدهم به دور دوم در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی، هوای بهاری اردبیهشت را در این نقاط غرق شور انتخاباتی کرده؛ شوری که امتداد شعور سیاسی مردمی است که برای انتخاب نمایندگان خود و راهی کردنشان به خانه ملت، تکاپوی رقابت انتخاباتی را پرحرارت نگه داشته و امروز در پای صندوق‌های رای بار دیگر حماسه آفریدند.

امروز مردم پای صندوق رای آمدند و حضور آن‌ها حماسه‌‌‌ای توام با حکایت عشق به آبادانی وطن دارد. حتی اگر سختی معیشت سفره‌هایشان را کوچک کرده باشد، باز هم میدان را خالی نمی‌گذارند و مصمم‌تر از همیشه صحنه را پر از حضور عاشقانه خود برای اعتلای نام زیبای وطن می‌کنند.

مردم سوادکوه و سوادکوه شمالی، قائمشهر و جویبار نیز همچون دور اول در این حوزه انتخابیه دلدادگی‌شان به میهن را در صف انتظار انتخاب  نشان دادند و ساز دلشان را کوک سرخوشی کرده و آهنگ حضورشان را در روستاها و شهرها دلنشین نواختند، نواختنی که شیرین به جان نشست و قدرت حریم امن را به رخ کشید.

صحنه‌های حضور برای انتخاب دوباره زیبایی‌هایی بود که به دل نشست و عزم این مردم برای فرستادن نماینده به خانه ملت را به خوبی نشان می‌داد، مردمی که اسفندماه نیز پای صندوق آمده بودند و معتقد بودند، انتخابات 21 اردیبهشت با اهمیت‌ است و کار ناتمام را باید به اتمام رساند. 


انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1711944

مهمترین اخبار ایران و جهان: