نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1403 - 14:52

۳۰۰۰ زائر از زنجان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته امسال ۳ هزار زائر به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در جلسه ستاد برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

رفیعی در این جلسه اظهار داشت: برای اعزام مطلوب زائران چندین کمیته همکاری می‌کنند و متولی کمیته مراسم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان است.

وی با بیان اینکه این کمیته برنامه‌های مربوط به سالگرد ارتحال و قیام 15 خرداد را در شهرها و روستاها آغاز کرده است، گفت: فرمانداران نیز در شهرستان‌ها، ستاد شهرستانی و کمیته‌های زیرمجموعه را فعال کنند و با همکاری خوبی که صورت خواهد گرفت خدمت‌رسانی مطلوبی به زائران ارائه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان یکی از کمیته های فعال ستاد را کمیته فرهنگی و اطلاعرسانی با محوریت صدا و سیما اعلام کرد و گفت: کمیته اعزام نیز با محوریت سپاه، انجام فرآیندهای لازم از قبیل ثبت‌نام، ساماندهی کاروان‌ها و اعزام را بر عهده‌ دارد.

وی افزود: کمیته پشتیبانی این مراسم با مسئولیت معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار وظیفه هماهنگی کمیته‌ها در راستای تأمین و تدارک هزینه‌های حمل و نقل و تدارکات و تغذیه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1710488

مهمترین اخبار ایران و جهان: