نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 11:35

شرایط زندان های کشور بسیار مطلوب است/ حرفه آموزی و برنامه های فرهنگی در اولویت

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به این که شرایط زندان های کشور بالعکس زندانهای کشورهای اروپایی بسیار مطلوب است گفت: زندگی در زندان های ایران اسلامی همراه با حرفه آموزی، اشتغال محیط همراه با آرامش را برای زندانیان فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی معاون قوه قضاییه در آیین آزادی زندانیان محکوم مالی استان ایلام گفت: کسی که طعم  زندان را چشیده  قدر آزادی را بیشتر درک میکند.

وی افزود: عزیزان آزاد شده باید قدر این فرصت را دانسته و شکر گذار خداوند متعال بابت فراهم کردن شرایط آزادی باشند و درصدد این  باشند که عملی که موجب بازگشت به این شرایط می‌شود را مرتکب نشوند.

معاون قوه قضائیه ادامه داد: آزادشدگان عزیز باید شکر گزاری خود را با دل، زبان و عمل به جا آورده تا جایی که بتوانند هم گذشته را جبران نمایند هم آینده  خوبی را برای خود رقم بزنند و این را به یاد داشته باشند خداوند درون و برون  زندان یکی است همانطور که دعاهای این عزیزان را برای آزادی شنید مطمئنا  با همت خود این عزیزان شرایط زندگی خوب را در بیرون از زندان  برای آنان فراهم خواهد کرد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی خاطر نشان کرد: شرایط زندان های کشور بالعکس زندانهای کشورهای اروپایی بسیار مطلوب است به طوری که زندگی در زندان های ایران اسلامی همراه با حرفه آموزی، اشتغال و برنامه های فرهنگی محیط همراه با آرامش را برای زندانیان فراهم کرده است.

این مقام قضائی در پایان گفت: لازم است از تمام کسانی که زمینه آزادی زندانیان  را در ای استان فراهم کرده اند از جمله ریاست محترم دادگستری، مدیر کل زندانهای این استان و خیرین  نیک اندیش،تشکر و قدردانی کنم ،امیدوارم خداوند متعال توفیقات روز افزون خود را شامل حال این عزیزان کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1088444

مهمترین اخبار ایران و جهان: