نیوز سیتی!
29 بهمن 1401 - 14:43

فیلم‌های جشنواره «عمار» در دامغان اکران شد

فیلم‌های سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم‌های مستند «عمار» در دامغان اکران شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، فیلم‌های سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم‌های مستند «عمار» در کتابخانه‌های عمومی شهرستان دامغان اکران شد.

آزاده امینیان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دامغان با اشاره به اکران فیلم‌های جشنواره عمار در شهرستان دامغان و کتابخانه‌های عمومی این شهرستان، گفت: سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با محوریت جهاد تبیین و ایران قوی در شهرستان دامغان برگزار شد.

وی تصریح کرد: فیلم‌های این جشنواره برای سنین مختلف به اکران درآمد و علاقه‌مندان به تماشای آن به کتابخانه‌های شهر دامغان مراجعه کردند.

امینیان ضمن ابراز خرسندی از استقبال خوب همشهریان دامغانی از این جشنواره گفت: برای گروه سنی نوجوان، فیلم‌های نقاب‌دارها و سلام بر ابراهیم به کارگردانی اسماعیل یوسفی و مستند مادرانه به کارگردانی علیرضا باغشنی در کتابخانه منوچهری دامغانی اکران شد.

وی ادامه داد: برای گروه سنی بزرگ‌سال نیز مستند مادرانه با همکاری حوزه علمیه فاطمیه در کتابخانه عمومی شهید شاهچراغی برای مادران عضو کتابخانه به اکران درآمد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دامغان گفت: در کتابخانه عمومی عالمی نیز پویانمایی قلعه ماهیان به کارگردانی امیر کساوندی برای گروه سنی کودک و با همکاری پیش‌دبستانی سرزمین فرشته‌ها اکران شد که با استقبال بی‌نظیر کودکان همراه بود.

امینیان تصریح کرد: در ادامه برنامه‌های اکران فیلم‌های جشنواره عمار، با همکاری پایگاه بسیج مسجد حضرت معصومه دو مستند دوران نوجوانی قاسم به کارگردانی فهیمه چنگیز برای نوجوانان و فرنگیس شیرزن ایرانی به کارگردانی علیرضا حبیبی برای بانوان عضو در کتابخانه اکران شد.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1043144

مهمترین اخبار ایران و جهان: