نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 11:01

پیش بینی افزایش بی سابقه سفرها در نوروز امسال/ اجرای طرح نوروزی همراهان سفر ایمن در ۸ نقطه از هرمزگان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از اجرای طرح نوروزی همراهان سفر ایمن برای دومین سال در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان امروز با اعلام این مطلب افزود: طرح نوروزی پویش همراهان سفر ایمن برای رفاه حال مسافران نوروزی از ۲۴ اسفند سال جاری تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۲ با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ارائه پیام های ایمنی و ترافیکی اجرا خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان در ادامه به هشت نقطه ای که این طرح در آن اجرا می شود اشاره کرد و گفت:  این هشت نقطه به ترتیب عبارتند از: «مجتمع خدمات رفاهی آسایش گستر کیلومتر ۲۰ محور بندرعباس – میناب، مجتمع خدمات رفاهی کنخ کیلومتر ۱۷ محور بندر خمیر – بندرلنگه، پایانه بار بندرعباس کیلومتر ۱۲ جاده بندرعباس- حاجی آباد، راهدارخانه ۱۷ شهریور کیلومتر ۱۱۰ محور بندرعباس – حاجی آباد، مجتمع خدمات رفاهی ارسلان بندر لافت، تقاطع بندر چارک کیلومتر ۳۰۰ محور بندرلنگه – پارسیان، مجتمع خدمات رفاهی شایسته کیلومتر ۱۳۰ محور میناب- جاسک و روبروی مسجد ابوالفضل(ع) محور بندر شهید رجایی- گچین».

شرفی تصریح کرد: این طرح، یک پویش سراسری است که با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و ستاد اقامه نماز کشور در جای جای میهن اسلامی اجرا می شود.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته به دلیل بیماری کرونا به صورت محدود، این طرح در کشور اجرا شد و امسال که خطر کرونا نسبتا کمتر شده به صورت گستره تر برای دومین بار اجرا می گردد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خاطر نشان کرد: نوروز ۱۴۰۲ به دلیل محدودیت بازه زمانی توزیع سفرها به جهت تقارن ایام تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان، احساس نیاز مردم به سفر و … شاهد افزایش بی سابقه سفرهای نوروزی خواهیم بود و به همین منظور دستورالعملی برای مجریان برگزاری این پویش منتشر شده است.

وی شعار پویش امسال را «سفر ایمن با یاد خدا و همراهی شما» عنوان کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1066200

مهمترین اخبار ایران و جهان: