نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 10:41

افزایش بهره وری و توسعه همه جانبه کشور اولویت مهم دستگاه ها باشد

اراک- امام جمعه اراک گفت: برآیند کار مسئولان نظام و اولویت اصلی دستگاه ها باید افزایش بهره وری، تقویت وحدت ملی و سرعت بخشی به توسعه همه جانبه کشور باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح چهارشنبه در کلاس اخلاق مدیران استان مرکزی در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان، اظهار داشت: حفظ و تقویت امنیت پایدار و اقتدار نظام اسلامی در گرد همراهی هدفمند مردم و مسئولان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: تلاش برای پیشرفت و شکوفایی جامعه و تقویت بنیه اقتصادی ملت وظیفه اصلی مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید در تمامی دستگاه‌های اجرایی جاری باشد.

وی ادامه داد: انگیزه‌های الهی و افزایش رضایتمندی عمومی باید سرلوحه کار مسئولان در هر رده و بخشی باشد و خادمان مردم در سنگر مدیریت باید از هر لحظه در راستای مأموریت‌های محوله بهره بگیرند.

امام جمعه اراک اظهار کرد: برآیند کار مسئولان نظام باید افزایش بهره وری، تقویت وحدت ملی و سرعت بخشی به توسعه همه جانبه کشور باشد و در راستای تحقق این اهداف عالیه باید تمام وقت و انرژی خود را بکار بگیرند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: شناسایی مشکلات و چالش‌ها، اتخاذ تدابیر خلاقانه و اثرگذار و راهبردهای کاربردی در تحقق اهداف کلان نظام اسلامی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه لایه مدیریتی جامعه قرار گیرد.

وی از مردم و مسئولان به دلیل حضور در آئین استقبال و شرکت در نشست‌های مختلف رئیس قوه قضائیه که هشتم اسفندماه به استان مرکزی سفر کرده بود، گفت: امید است حضور هیأت عالی قضائی به استان بدون شک منشأ آثار و برکات باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه نظام حقوقی جمهوری اسلامی در تمام جهان بی نظیر است، بیان کرد: نظام حقوقی کشور ما مبتنی بر توحید و آموزه‌های مقدس دینی و اهل‌بیتی است و در صدور تمامی احکام رضایت خداوند در نظر گرفته می‌شود اما در دیگر نظام‌های حقوقی جهان چنین مسائلی وجود ندارد و همه ارزش‌های انسانی برای به دست آوردن قدرت زیر پا گذاشته می‌شود

منبع: مهر
شناسه خبر: 1065744

مهمترین اخبار ایران و جهان: