نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 12:44

احداث پروژه‌های جدید آبخیزداری در شهرستان گناوه حمایت شود

بوشهر- فرماندار گناوه گفت: از مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر انتظار داریم در احداث پروژه‌های جدید آبخیزداری در این شهرستان توجه بیشتری شود و این امر را در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری صبح سه‌شنبه در آئین بهره برداری از پروژه آبخیزداری بند سنگی ملاتی شماره ۲ حوضه آبخیز رجدون گناوه اظهار داشت: انقلاب اسلامی خدمات گسترده‌ای در سراسر کشور ارائه داده و هر جای کشور پهناور ایران اسلامی بنگریم این خدمات و دستاوردها را می‌توان دید.

فرماندار گناوه افزود: امروز به برکت و نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی، دستاوردهای فراوانی نه تنها در داخل کشور بلکه در عرصه جهانی داشته‌ایم که این خدمات و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی باید بازگو و اطلاع رسانی شود.

وی گفت: دشمنان هیچ گاه دست از توطئه‌ها و دسیسه‌های خود علیه نظام اسلامی بر نخواهند داشت و همواره درصدد ضربه نظام اسلامی هستند اما باید بدانند این انقلاب در جان مردم ریشه دارد و آنها هیچ گاه به اهداف خود نخواهند رسید.

 احداث پروژه‌های جدید آبخیزداری در شهرستان گناوه حمایت شود

وی با اشاره به پروژه‌ها و خدمات انجام شده در شهرستان یادآور شد: مردم شایسته بهترین و شایسته‌ترین خدمات هستند و این خدمات گوشه از خدمات نظام اسلامی برای مردم است و امیدواریم بتوان خدمات گسترده‌تری به مردم به ویژه کشاورزان منطقه ارائه داد.

وی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده گام‌های بسیار خوبی در اجرای پروژه‌های آبخیزداری در این شهرستان برداشته شده است که امیدواریم شاهد اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های بهتری با برنامه ریزی های صورت گرفته در سطح شهرستان باشیم.

 احداث پروژه‌های جدید آبخیزداری در شهرستان گناوه حمایت شود

وی با تقدیر از تلاش‌های انجام شده در اجرای این طرح‌ها بیان کرد: از مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر انتظار داریم در احداث پروژه‌های جدید آبخیزداری در این شهرستان توجه بیشتری داشته باشند و این امر را در دستور کار قرار دهد تا شاهد تحولی در این راستا در شهرستان گناوه و در شمال استان بوشهر باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1078900

مهمترین اخبار ایران و جهان: