نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 11:01

برگزاری همایش مهدی یاوران در همدان

همدان-مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: همزمان با نیمه شعبان همایش مهدی یاوران در همدان برگزار می‌شود.

مسعود ویژه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همایش مهدی یاوران با همکاری گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دبیرخانه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان برگزار می‌شود.

وی از اجرای پویش سراسری قرائت زیارت آل یاسین با محور توسل به امام زمان (عج) به مناسبت نیمه شعبان هم خبر داد و افزود: پویش سراسری قرائت زیارت آل یاسین در روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه به نیت سلامتی امام زمان (عج) و تعجیل در فرج در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان یادآور شد: برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهرستان‌ها الزامی است و در روزهای گذشته و به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع)، جشن روز جوان و تجلیل از جوانان نخبه فرهنگی و هنری به میزبانی شهرستان‌های رزن و نهاوند برگزار شده است.

ویژه در ادامه بیان کرد: به مناسبت هفته جوان در شهرستان بهار، نمایشگاهی از آثار هنرمندان جوان این شهرستان برپا شده است که از ۱۴ اسفندماه به مدت یک هفته پذیرای بازدید علاقمندان است.

وی مطرح کرد: پایگاه شهید صدوقی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) ویژه برنامه‌ای در این اداره کل برگزار کرده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در پایان یادآور شد: اجرای صحنه‌ای موسیقی، پشتیبانی از اجرای جشن‌های شعبانیه در مراکز فرهنگی و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و برگزاری عصر شعر مهدوی از دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این ایام است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1078600

مهمترین اخبار ایران و جهان: