نیوز سیتی!
27 اسفند 1401 - 13:12

امسال ۶ هزار میلیارد ریال پروژه در کلاله افتتاح شد

کلاله- فرماندار کلاله با اشاره به استمرار تلاش ها برای تحقق حداکثری اعتبارات منظور شده در سفر ریاست جمهوری گفت: امسال ۶ هزار میلیارد ریال پروژه در کلاله افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد شیبک پیش از ظهر شنبه در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ توانستیم، با همراهی همه مدیران و ائمه جمعه و نماینده مردم در مجلس، ۷۴۴ طرح با اعتبار حدود ۶ هزار میلیارد را بهره برداری کنیم.

فرماندار شهرستان کلاله افزود: با بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و اقتصادی در این شهرستان بستر اشتغال ۷۱۱ نفر فراهم شده است.

وی گفت: اعتبارات سفر ریاست جمهور برای کلاله ۹۸۹ میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

شیبک ادامه داد: برای اشتغال خانگی ۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش شده که بخشی از آن جذب و تلاش برای جذب مابقی، همچنان، ادامه دارد.

وی اظهار کرد: امسال با توجه به اینکه آغاز ماه مبارک رمضان در روزهای ابتدایی سال آینده است، پیش بینی می‌شود که سفرهای نوروزی چند روز زودتر آغاز شود و باید آمادگی لازم در این حوزه داشته باشیم.

فرماندار کلاله بیان کرد: رعایت مسائل بهداشتی در سرویس‌های بهداشتی توسط شهرداری‌ها و دیگر دستگاه‌های مربوط برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی مدنظر باشد چون حفظ و ارتقا سلامت و امنیت غذایی مسافران و مهمانان نوروزی از مهم‌ترین اهداف ما است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1098900

مهمترین اخبار ایران و جهان: