نیوز سیتی!
27 اسفند 1401 - 16:27

آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان شفت برای استقبال از نوروز

شفت- فرماندار شفت از آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز خبر داد و افزود: مسئولان خدمت رسانی به شهروندان و مسافران را در اولویت کاری خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شفت اظهار کرد: خدمت صادقانه به مردم که از اولویت‌های دولت سیزدهم است در شفت پیاده سازی شود.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه بازدید میدانی از ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان نیز در ایام نوروز به صورت منظم صورت می‌گیرد، اضافه کرد: رؤسای اداراتی که به تازگی در شهرستان حضور دارند باید گزارش ماهیانه از عملکردشان را در اختیار فرمانداری قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های خدمات رسان زمینه افزایش میزان رضایت مندی مسافرین نوروزی را فراهم کنند، ادامه داد: همه مسئولان در ایام نوروز پای کار باشند.

فرماندار شفت با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز نظارت بر واحدهای صنفی تشدید می‌یابد، تصریح کرد: در صورت هرگونه تخلف با متخلفان و گران فروشان توسط دستگاه‌های مربوطه برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

نقدی با تاکید بر اینکه مشکلات آبرسانی کشاورزی در سال زراعی پیش رو باید با برنامه ریزی حل و فصل شود، گفت: برای گذر از چالش آبی در سال زراعی جدید مدیران باید همراه با کشاورزان پای کار باشند.

وی با اشاره به مشکل عبور و مرور چایکاران منطقه علیسرای شفت افزود: گله و دغدغه مندی ساکنین به حق است و باید این مسئله مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1099200