نیوز سیتی!
29 اسفند 1401 - 12:26

اعزام حدود ۱۷ هزار مازندرانی به اردوهای راهیان نور

ساری- فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اعزام حدود ۱۷ هزار نفر به اردوهای راهیان نور گفت: در اردوهای راهیان نور می توان سبک زندگی شهدایی را به نظاره نشست و آن را به نسل ها منتقل کرد.

سردار سیاوش مسلمی در حاشیه بازدید از یادمان شهدای شلمچه در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار این که بسیاری از زائران برای تجدید میثاق با شهیدان به راهیان نور اعزام شدند، گفت: فضای معنوی بالایی در اردوهای راهیان نور حاکم است.

وی با بیان این که برای درک فضای معنوی راهیان نور باید در این اردوها و سفر شرکت کرد، گفت: سفرهای راهیان نور بسیار جذاب و پرخاطره است و در این اردوها از دلاورمردی های شهیدان یاد می‌شود.

وی گفت: اقتدار، عزت و شکوه امروز به برکت شهیدان والامقام است و در جای جای سرزمین‌های راهیان نور، یادآور حماسه آفرینی‌های شهیدان دوران دفاع مقدس است.

سردار مسلمی با اظهار این که جوانان بدانند شهیدان پا روی نفس خود گذاشتند و مزد خود را شهادت دریافت کرده اند، گفت: از این رو باید رسم شهدا را در زندگی خود پیاده کنیم.

فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: رسم زندگی شهدایی را اردوهای راهیان نور به نسل‌های مختلف منتقل می‌شود و برای انتقال تربیت دینی به فرزندان باید به اردوهای راهیان نور سفر کرد.

وی گفت: در راهیان نور می‌توان حکمرانی اسلامی را مشاهده کرد و مردم با عشق در این منطقه حضور پیدا می‌کنند تا به شادی و آرامش دست یابند.:

فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: در سال جاری ۱۶ هزار و ۷۸۰ نفر از قشرهای مختلف به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1101600

مهمترین اخبار ایران و جهان: