نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 20:15

کسب ۶ مقام اول توسط نونهالان تایبادی در مسابقات اسکیت آلپاین خراسان رضوی

رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت:۶ نفر از ورزشکاران نونهال این شهرستان موفق به کسب مقام اول مسابقات اسکیت آلپاین خراسان رضوی در سنین مختلف شدند.

علی آقایی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تایباد، اظهار کرد: هفتمین دوره مسابقات استانی اسکیت آلپاین نونهالان خراسان رضوی به میزبانی شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شد که ۶ ورزشکار تایبادی حائز مقام اول این رقابت ها در سنین مختلف شدند. 

رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد افزود: در بخش پسران کیان مهدی زاده، پارسا سلیمانی، و پرهام نورمحمدی و در بخش دختران ضحی سیدالحسینی، مهرسا سلیمانی و مارال پاشایی موفق به کسب مقام نخست و مدال طلای این دوره از مسابقات در سنین مختلف شدند. 

وی ادامه داد: همچنین تانیا ترابی و پگاه رویین تن دیگر شرکت کنندگان تایبادی بودند که به ترتیب موفق به کسب مقام دوم و سوم این رقابت ها شدند. 

رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد بیان کرد: تیم تایباد به مربیگری خانم سحر ترابی به این مسابقات ورزشی اعزام شد که نتیجه آن کسب هشت مدال بود. 

آقایی تصریح کرد: هفتین دوره مسابقات اسکیت آلپاین در ماده پارالل اسلالوم خراسان رضوی با حضور ۱۱۰ شرکت کننده در قالب ۱۱ تیم از شهرستان های مشهد، سبزوار، کاشمر، تایباد و درگز برگزار شد. 

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران در رشته اسکیت آلپاین در سطحی شیبدار شروع به حرکت کرده و پس از عبور از موانعی موسوم به دروازه به خط پایان می رسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1068844

مهمترین اخبار ایران و جهان: