نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 23:46

آخرین جزئیات رسیدگی به پرونده جمعه هشتم مهر زاهدان

زاهدان- رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان آخرین جزئیات پرونده کلانتری ۱۶ زاهدان در رابطه با حوادث روز جمعه هشتم مهر امسال زاهدان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل ماهگلی شامگاه یکشنبه در مصاحبه تلویزیونی، آخرین جزئیات پرونده جمعه زاهدان را تشریح کرد و گفت: در مورد پرونده کلانتری ۱۶ زاهدان در روز جمعه هشتم مهر ۱۴۰۱، در همان لحظات اولیه همکاران ما در دادسرا پرونده را تشکیل و ثبت کردند و در بعدازظهر همان روز در محل کلانتری حضور یافته و اقدامات لازم را انجام دادند.

وی ادامه داد: در نهایت، شکات و افرادی‌که در آن محدوده زخمی شدند و اولیا دم افرادی که جانشان را از دست داده بودند مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در بخش متهمان، تحقیقات پرونده تقریباً کامل شده و دو نفر در این زمینه در بازداشت هستند و نفرات دیگری هم در این رابطه متهم هستند افزود: علتی که تاکنون این پرونده منجر به صدور کیفر خواست و به دادگاه ارسال نشده به این دلیل بوده افرادی که شکایت کردند باید یک سری اسناد و مدارک از جمله گواهی انحصار وراثت ارائه می‌دادند که برای دادگاه مهم است و اگر این مراحل انجام نشود، رسیدگی به پرونده در دادگاه با مشکل مواجه می‌شود.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان، ادامه داد: بعضی از زخمی شدگان نیز باید گواهی‌های طول درمان را از پزشکی قانونی اخذ می‌کردند که پیگیری شده که هر چه زودتر انجام و پرونده برای صدور رأی به دادگاه ارسال شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1045288

مهمترین اخبار ایران و جهان: