نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 22:18

فردا آخرین مهلت برای حضور در جشنواره «نفس»

اردبیل- معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: فردا ۱۵ اسفند آخرین مهلت برای حضور هنرمندان در جشنواره استانی «نفس» است.

سعید نوریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: فراخوان جشنواره استانی هنرهای تجسمی آسیب‌های اجتماعی با عنوان «نفس» در استان اردبیل انجام شده و مشگین‌شهر به عنوان میزبان این رویداد در بخش‌های مختلف هنری خواهد بود.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان در شاخه‌های تصویرسازی، عکس و نقاشی می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ اسفندماه به آدرس دبیرخانه ارسال کرده و در این جشنواره مشارکت کنند.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل محورهای این جشنواره را طلاق، خشونت خانگی، اعتیاد، دختران و زنان در معرض آسیب، کودک آزاری، خیانت در روابط زناشویی، کودکان کار و خیابانی، فقر اقتصادی، حاشیه‌نشینی، آسیب‌های اجتماعی نوپدید و ارتباطات مجازی اعلام کرد و گفت: هنرمندان می‌توانند با تولید آثار خلاقانه در این جشنواره مشارکت کرده و زمینه رقابت مطلوب و مناسب را در قالب این جشنواره فراهم کنند.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: در کنار برگزاری این رویداد، فراخوان هنرواره ملی «عباس زمان» نیز با موضوع «ایثار، شهادت و سلحشوری» در استان اردبیل انجام شده و علاقه‌مندان در قالب این هنرواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی تلاش فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل را حمایت از هنرمندان در عرصه‌های مختلف هنری اعلام کرد و ادامه داد: سعی ما بر این است تا با برگزاری رویدادهای مختلفی که در طول سال انجام می‌دهیم از هنرمندان و فعالان عرصه‌های فرهنگی و هنری حمایت کرده و بستر تلاش و کوشش مجاهدانه را فراهم کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1075500

مهمترین اخبار ایران و جهان: