نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 18:00

احداث ساختمان نظام مهندسی در شهرستان‌های سمنان

معاون استاندار سمنان گفت: امروز ساختمان نظام مهندسی شهرستان مهدی‌شهر افتتاح و اعلام آمادگی شد تا در فروردین‌ماه برای احداث ساختمان نظام مهندسی در تمام شهرستان‌های استان اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بعدازظهر امروز در آیین گرامیداشت مقام خواجه‌نصیرالدین طوسی و روز مهندس و سالگرد شهادت مهندس شهید سردار حاج حسن شاطری که با حضور مدیران ارشد استانی و اعضای سازمان بسیج مهندسین استان در سالن هلال احمر سمنان برگزار شد، اظهار کرد: طی یک سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه سازمان نظام مهندسی ساختمان انجام شد.

وی اضافه کرد: بالغ‌بر پنج هزار مهندس در استان سمنان در حال فعالیت هستند و رضایت کاملی از حوزه نظام مهندسی و مهندسان در این استان وجود دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان عنوان کرد: شما مهندسان باید امیدوار باشید؛ چراکه با اقدامات ارزنده خود در این استان اثربخش هستید.

حمیدی با تأکید بر اینکه در راستای تقویت نظام مهندسی، مقررات در حوزه تفاهم و تعامل فنی باید به‌روز شود، تصریح کرد: تأکید و تلاش شد تا نقش نظام مهندسی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان پررنگ باشد.

وی ادامه داد: امروز ساختمان نظام مهندسی شهرستان مهدی‌شهر افتتاح و اعلام آمادگی شد تا در فروردین‌ماه برای احداث ساختمان نظام مهندسی در تمامی شهرستان‌های استان سمنان اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: برون‌سپاری خدمات دستگاه‌های اجرایی به سازمان نظام مهندسی در راستای ایجاد شغل‌های جدید و منبع درآمد ویژه نظام مهندسی امری است که آمادگی کامل در این خصوص وجود دارد.

حمیدی خاطرنشان کرد: مهندسان می‌توانند به‌صورت ویژه در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان ورود کنند.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1053000

مهمترین اخبار ایران و جهان: